Wednesday, December 01, 2010

door closer vs lalat

ee tak tahu lah sapa yg ganeh sangat kat opis ni..habeh door close tu tcabut..korak ntah kenapa arr..yg pasti kat pintu depan opis tu udah tak da door closer lagi..so bila pintu tak da door closer..kalau yg pandai masuk tutup rapat kan pintu balik tak pa jugak..ni cerita kalau dapat member opis..tahu masuk..dah dedah kan pintu jer..ee geram plak..sejak door closer tu tak da..pintu slalu terdedah..cik2 lalat pu ada lagi..berlumba2 lah masuk kat opis ni...macam ada pesta taek plak..ee mongok jer tau...aku yg dok kat hujung dunia ni pun cik lalat bleh sampai...tp mmg banyak arr lalat kat opis ni.. ee mmg tak suka..satu keja plak aku nak kna pegang somthing..bila lalat ada jer..aku ketuk..haaa kan tak pasal2 ko mati lalat..padan mukaa cehhhh..

2 comments:

honeyvsbee said...

cehhh kejam dengan lalat pun nk gado..lau aku bakar jer lalat2 tu denagn opis mu sekali beb...wakakak

zianazone @ appleijo said...

hahaha cik lalat kaco tau...hinggap merata alam..lepas tu dekat2 dengan aku..harus lah aku kejam dengan lalat itu..ko agak2 arr..kalau bakor..aku nk kja kat mana daaa..