Friday, December 17, 2010

budak gedik!!

apa korang rase bila ada budak yg dok gedik2 kat BF/GF korang??/ dan apa yg korang buat dengan budak itu ekk...nak plak budak yg stok tak paham bahasa melayu pun..da terang2 lah org tu udah ada GF/BF..lagi nak dok gedik2 jugak..aku kekadang tak paham..knapa lah ada budak yg tak paham bahasa gitu yer..kalau korang arr..korang nak buat apa??? mehh2 pndapat korang...

2 comments:

beeha ben said...

xsuke la budak gedixxx...cube je la ingtkan bf kite jgn melayan sgt.... then ingt,,,..Allah maha adil...

if die gedix dgn bf/ gf kita sekarang..nnti sampai satu saat die akn rasa bile bf/gf die gedix dgn org lain or whatever..hee...

anti gedix!

zianazone @ appleijo said...

huhuhu tahu tak pa beeha..kita pun tak suka budak gedik jugak..poyo jer..dan ingat kan bf pun..tapi budak tu stok tak paham bahasa punya budak..ee buat kita geram jer..mongok btol..