Tuesday, December 28, 2010

FB

huhuhu tak  tahu kenapa FB pagi ni..buat hal plak...akaun FB korang ok tak?? ker akaun aku jer yg ada masalah ekkk cehhhh...tetiba jer jadi gitu..awat lah incik FB..tanak aku ngulor ker hehehe...mana ada ngulor sangat pun..ngulor sikit2 jer pun chewahhh wekkk :P

4 comments:

honeyvsbee said...

akaun aku ok jer..patot aku cr ko kat fb ko tak der..hahaa

shera haifa said...

ololo..cianye,,
kte leh bukak ahh..

misz sheyla said...

fb kite access denied langsung...sbb kene block..ekekekekekee...

xpernah lak jadi cenggini..

zianazone @ appleijo said...

honeybee - huhuhu tahu tak pa..FB men2 kan aku tau...comments kat wall tu jap ada..jap ilang..macam beskot plak..ntah apa yg dia nk ubah lagi agaknya..

shera - huhu tu arr..cian kat kita kan...wekk meh nk tampo shera sikit hehehe

misz sheyla - hahaha access denied lagi teruk wekkkk hahaha kna block npa? men2 letak password manyak kali salah ker haha