Tuesday, November 30, 2010

sesungguhnya

hari tu masa tgk lagu yg kamu posting..ingat kan lagu itu untuk aku dan kamu, ingat kan lagu itu tentang apa..sebab aku just tgk tajuk nya saja..tadi masa dalam pjalanan nak g kerja..aku dengar lagu itu dekat corong radio..aku agak ini lah lagu yg kamu posting tu...lepas aku hayati bibit2 liriknya..baru aku tahu..sebenarnya lagu itu bukan untuk aku kan..lagu itu untuk dia kan...hati aku rase sakit..jiwa ku rasa tak tenang..perasaan ku rase macam2..air mata ku acap kali ingin mengalir dekat pipi ni..knapa kamu buat aku macam ni??

terus terang by Radja

Jangan pernah kau katakan
Bahwa cintaku terlarang
Karena tak ada yang tahu
Arti cinta sesungguhnya

[*]
Cinta datang dari Tuhan
Yang tak mungkin ku hindarkan
Karena aku manusia
Yang pastinya butuh cinta

[**]
Kepadamu aku terus terang
Bahwa aku memang masih sayang
Demi kamu aku relakan perpisahan

[***]
Hanya kamu yang aku sayang
Bersamamu jiwaku melayang
Demi kamu aku relakan perpisahan

Back to [*][**][***] 2x

Perpisahan..
Cinta datang dari Tuhan

6 comments:

honeyvsbee said...

uwaaaa...

zianazone @ appleijo said...

:'( huhuhu

honeyvsbee said...

huhuuhuuuu

zianazone @ appleijo said...

uwaaa sedih gila doe huhuhu

honeyvsbee said...

saborlah weii bawak bertendanggg

zianazone @ appleijo said...

mmg sbor pun wei..kalau tak sbor..ntah ler..