Tuesday, November 16, 2010

aku geram dengan laki kencing bdiri!!

ee tak suka nya...benci nya aku..geram pun ada dengan lelaki yg kencing bdiri ni tau..dah kencing berdiri..ko tak reti ker nak tutup pintu bila masuk toilet..ee bongok nya..kalau pompuan tpandang atau tnampak kan masalah tu..silap2 bleh buta mata wo0..ee bongokkk..aku gerammm gila kat budak kat tmpat kja aku ni..ko dah tahu toilet tu share laki dengan pompuan..ko agak2 lah sikit wei, masuk toilet tutup lah pintu..susah sangat ker kalau nak tutup pintu pun cehhhh..bongokkk nyaa..taksuka3!!!

3 comments:

antalya said...

ko potong je dia punya tuh..bio padan muka hahahaha

zianazone said...

tahu tak pa yun..bngok jer laki tu tau

Anonymous said...

bhahaha,, tgelak jap tgk post ni.. aisey... klu "mangsa" yg mmbacenye rasenye masuk toilet je cpt2 tutup pintu lepas ni :)
kesian mereka, diperkotak-katikkan, hanceng!