Thursday, November 18, 2010

sukahati jer

hehehe nak tanya korang arr..korang kat opis..masa korang baru masuk keja dlu..boss korang panggil nama korang apa ekk??

hehehe aku kja kat sini dah hampir 4 bulan..boss yg paling atas tak ingat lagi nama aku kot..manyak kali jugak dia panggil aku "dik-Adik" hehehe macam lawak jer kan..boss panggil aku adik..boss cina plak tu..tapi bila boss panggil aku dik..aku sabut jer..yup bos hahaha..gasak arr..apa ada pada nama..janji rezeki masuk tiap2 bulan udah arr..tu dah cukup bagus aku rasa..alhamdullilah..

2 comments:

Bee @ honeyvsbee said...

bos aku dulu panggil aku aty...hantam sajer sorang lagi panggil aku teh..ngek betul...

zianazone said...

hahaha bos ko lagi lawak ekk beb..mongok jer kan..nama kita punya senang pun tak leh ingat..nak kena tampo lah tu kot..