Thursday, November 18, 2010

cite hari raya aidiladha

smlm langsung tak dapat nk ushar blog..pegi bjalan sampai ke malam..balik umah sdara plak datang braya..memang tbaekk arr kan..hi cite pasal raya semalam..tapi sbnarnya bukan bjalan raya pun..g sekolah sarama adik yg bongsu..ada sambutan hari raya dan ibadah korban kat sana..dia jemput family datang..so aku pun apa lagi..pepagi bawak mak, ayah dengan adik pompuan aku rempit g kuala kubu baru hehehe..so tak da cite sangat pun..just nk share gambar hari raya jer hehehe
hye semua..nama saya moo moo..sat lagi saya akan d korban kan hehehe

time ni masa kawan moo moo kna korban, sebab semalam yg kna korban..3 ekor lembu dan 1 ekor kambing..

haa dah kna korban..tunggu org2 laki untuk settle kan lembu ni..

haaa tu dia..rajin ekk diaorg bkorje..bagus..baguss..baguss...

ni aktibiti last semalam..lemak mak aku yg buat..mmg terbaek punya..

2 comments:

Bee @ honeyvsbee said...

oit seronok yer...

zianazone said...

haah sangat syok beb..banyak lgi..tp tk dpt nk upload kat sini..pc buat hal jerr..