Sunday, November 14, 2010

thanks a lot

salam dan selamat petang semua...kat umah ni macam nak hujan jer..udah gelap gelita langit tu..kat umah korang plak macam mana?? sbnarnya bukan nak cite pasal ujan..tp nak cite pasal award yg saya dapat hehehe...masa tgk kat cbox and shoutbox..dapat lagi..anda d TAG ad0iii pala otak dok pikir..kali ni kena tag apa lagi agaknya..ingat nak kena jawap2 soalan ker hapa ker..rupanya saya d tag sebab nak dapat award..wahhh udah btambah award itu..maceh ekk kat cik syaza sebab kasi zianazone award ni..muuuaahz3..



2 comments:

Bee @ honeyvsbee said...

wwawawaw malas nyer nak buat tag nanti lah aku ronda pepus dulu

zianazone said...

hehehe jangan arr memalas..tampo kang :P ko g arr reround dulu ekk..mesti ko sangat syokk skrg kan..yehaaa