Saturday, November 20, 2010

tadaa

salam..yuhuuu im comink..mownink glory semua...yehaa saya udah pandai buat print screen..gitu rupanya ekkk..maceh iqbal sebab tak lokek ilmu..bukan sy sorang jer dapat ilmu tu..rupanya banyak lagi org yg macam saya gak tak tahu nak buat benda tu kan hehehe..alhamdullilah dapat lagi blajar benda baru..lepas ni manyak ar gambor2 screen kat entry saya yehaaa..

sy nak tanya korang ni...page saya kan..slalu kuar gini...nape dia jd gitu ekk?? kompius arr..menci pun ada..geram lagi arr..rase nak tampo2 jer screen ni cehh..

3 comments:

Bee @ honeyvsbee said...

wehh macam mana ?? perlukah aku buat entry mcm ko jugak ??

AiMaN said...

atok baru je buat..hehehe..xpelah..selamat membuat ye..

http://petuakitasemua.blogspot.com/2010/11/petua-printscreen.html

zianazone said...

bee - macam mana kah?? entry pasal apa beb?? aku tak paham maksud ko..

tok - wekkk2 atok lambat..lepas tu ktawa kan cu kan..atok mmg nak kena tampo..