Thursday, November 11, 2010

ulser

huhuhu tak tahu arr nape..ulser menyerang mulut aku uwaaa..manyak sakit wo0...tak tahu arr bila nak kurang agaknya..kalau kat bibir jer ok gak..ni kat lidah pun kena jugak...atoiyaiii..nak letak garam macam lagi tambah sakit ulser tu nanti kot..papehal sabor jer arr..kasi dia ilang sendiri ekk..huhuhu

p/s :- gamb0r ulser ni aku search kat yahoo hehehe...bukan gamb0r ulser sndiri ekk kawan2..tp keadaan ulser aku pun gitu gak arr huhuhu

3 comments:

HoneyvsBee said...

Kena wajin mandy, haha panas dalam uh!

peni anani said...

kene manyak minum air la beb

zianazone said...

honey - hahaha aku paling rajin mandi tau wekkk2 :P tk tahu arr wei..dah makin banyak ulser ni..atas 2..bawah 1..dengan kat lidah lagi

peni - aku mmg tk suka minum banyak air..tu lah pasal huhuhu