Saturday, November 27, 2010

berhati-hati lah

ermmm aku rase persekitaran kita dah tak bape selamat sangat sekarang..antara persekitaran yg tak selamat atau manusia yg lalai entah lah ek...macam ni cite nya...sebelaum ni kat area umah aku...ada kejadian kes bunuh dan tetak semua tak sebab nak merompak punya pasal..makcik kedai tu kna tetak dan meninggal dunia..kejadian tu masa bulan pose aku rase..kecian jer tau..tak cukup dengan kejadian tu..semalam aku balik kja..sampai kat umah..adik aku cakap..ada org kat blok aku gak..kena tikam kat dada..nasib baik masuk icu dan tak da pape..ermmm knapa la manusia sekarang sangat kejam..tanak bkerja dan rompak2 gitu..ee pelik btol lah kan..dan kenapa plak org semakin cuai..tak jaga keselamatan diri btol2..tapi tak bleh nak salah kan sesiapa lah..sebab benda ni semua berlaku..sebab diri kita sendiri gak..mayb udah tersurat..org kalau berhati2 macam mana pun..benda dah nak jadi..mesti akan kna gak kan...so renungkan lah..dan berhati2 lah ek..

2 comments:

Bee @ honeyvsbee said...

kena berkurung ler kalo nk hati2 sangat..huhuhu entahlah..manusia akhir zaman

zianazone @ appleijo said...

tak tahu lah beb..org semalam tu kna tikam kat dada tau..gila btol..