Tuesday, November 09, 2010

sakit kepala

hurmpp ntah lah ekk..dah lama aku tak rase sakit pala gini..ermm tetiba minggu lepas datang balik sakit tu..dah seminggu gak aku rase..agaknya knapa lah kepala aku ni ekk..mungkinkah sebab aku ni banyak pikir kot?? macam2 benda yg aku pikirkan...hurmmpp mayb jugak agaknya ekk tu salah satu sebab nya aku sakit pala..bila lah aku nak bhenti berfikir ni..dan aku harap sangat..aku akan bhenti pikirkan semua tu secepat mungkin..aku pun nak idup tenang juga, tanak pikir macam2 dah..tp kalau tak pikir, pun tak bleh jugak rasenya..aku kna pikir..pikirr dan pikir selagi benda tu ada kat kepala aku ni huhuhu..

p/s : mata kiri aku asyik berkelip2 jer...knapa dan apa lah makna nya ekk??

2 comments:

Peni Anani said...

jangan fikir bukan2 r beb... slow it down k... nt ko ok r too

zianazone said...

thanks bebeh..mud aku dah balik dengan selamat hehehe ;))