Sunday, November 21, 2010

Tag Zaman Persekolahan

salam..yuhuuu i'm comink..haiyaa udah kna tag dengan oleh ...cik fatin
so macam biasa arr kan..kna lah buat tugasan ni dengan jaya dan cemerlangnya hahaha seronok juga..boleh gak imbau kenangan kat sekolah..udah btahun2 rasenya..huhuhu windu plak kat kawan2 sekolah..korang nak tahu macam mana aku masa sekolah dlu..meh arr baca..jangan lupa komen gak gak hahaha wekkk2 :P

1. nama kamu kat name tag :
mesti arr Aida Farizan..tak kan zianazne atau appleijo lak kan :))..hehe

2  . Berapa tag kamu gantung kat baju or tudung :
1 jer..kalau manyak2 nanti..org kata aku gila tag plak :P

3 . Apa warna uniform sekolah kamu :
tudung n baju putih..kain biru laut..kasut putih..tu lah yg aku pakai dari tngkatan 1 sampai 5..tapi tiap tahun tukor baju baru arr hehehe

4 . Selain buku sekolah dalam beg kamu ada ape :
ada apa ekk..rasenya ada buku2 sekolah jer kot..hehe

5 . Gelaran pada cikgu yang kamu bagi :
kat sekolah tak da gelaran kan..semua kawan2 dengan cekgu panggil sy aida jer
6. Berapa peratus kedatangan kamu tiap2 tahun..
lupa lah plak..tp rasenya sy budak rajin..hari2 datang sekolah..sabtu ahad jer dok umah (hahaha pasan suda)

7. Anugerah yang kamu penah dapat di sekolah :
hahaha anugerah?? tak da lah..sy bukan plajar tbaek kat sekolah pun..

8. Gelaran kawan2 pada kamu mase sekolah :
kawan2 pun tak da kasi gelaran kat saya..nape ekk?? ntah arr..sebab sy ni baik kot hahaha (pasan lagi)

9. Denda yang kamu tak leh lupa sampai sekarang :
denda??? paling tak leh lupa..masa sekolah rendah..kna bdiri kat atas kosi..mongokk jer kan hahaha

10. Tahap pencapaian akedemik kamu di sekolah :
akademi kat sekolah..oklah lah..sederhana cemerlang hehehe :P

11 . nama sekolah yang paling kamu sayang :
Sekolah kebangsaan Kampung Cheras Baharu & Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Seraya

12. Apa paling kamu rindu setelah meninggalkan sekolah :
kawan2 sekolah dan cekgu2..mmg lah skrg still contact gak..tp zaman skolah..huhuhu windu wo0..

 ok sekarang masa tok tag kawan2..hehe;P..bleh tak nak tag sapa saja yg baca entry ni?? haa korang yg dah baca tu,,makna nya udah kna tag ekk hehehe..sapa suruh korang baca :P padan muka wekkk2 :))


2 comments:

Songo said...

kenangan oh kenangan

zianazone @ appleijo said...

hehehe tu lah pasal..hohoho