Saturday, November 13, 2010

apa yg penting??

hehehehe masa tengah sibuk2 berFB dan blog walking ni..tetiba adik aku plak tanya..."kngah ko tak tdow ker?? slalu balik kja mesti ko tdur punya, ptg ni tak tdow plak...pelik jer" hahaha apa dia tak tahu ker yg kakak dia skrg ni tgh rajin blog walking dan nak tambah follower gak.,..tapi nampak nya follower tak btambah lagi..tak pa lah..lelama banyak lah kan..ingat nak titow jap arr..nanti malam blog walking lagi hehehe...s0 kekawan..apa yg penting..kita titow dulu :P

7 comments:

AiMaN said...

xpe la...meh atok tolong cucu ye...
atok tolong promote jela

zianazone said...

wah..btol ker atk nk tlong cu ni?? tok biar btl?? hehehe maceh tok

AiMaN said...

came2 cucu...atok pun mcm cucu jugak..first time wat blog..blog mata lensa..

pastu atok buat researc selama 2 bulan..bru atok mulakan petua kita semua..

hasilnya 80++ follower dalam tempoh seminggu..hohoho..

lau nk taw cmne..ade atok bg petua lam blog tu...klu nak lg..tnggu la dari atok..sentiasa lawat2 atok..

zianazone said...

wahhh syok nya gitu ekk..akan sentiasa fllow atok insyaallah..bleh dapat petua2 gak kan :D macehhh tau

AiMaN said...

iye..came2...jgn malu nk tnye pape..atok open minded..kalau hari ni cucu tanya..insyaALLAH atok jawab esok..tu lau pnjng sgt la..

sume boleh..dari perkara sedalam seluar dalam, hingga ke luar angkasa lepas..

atau dari sekecil2 putaran elektron pada atom.. hingga sebesar alam yang diciptakan ALLAH...

selamat berjaya dari atok~

zianazone said...

hehehehe atoiyaii tok ni kalau udah bkata2..tkedu lidah yg ada ulser ni..ok t0k..tip tu sy udah baca dan paham..akan ikot petua kat sana..

nway thanks a lot ekk

AiMaN said...

sama2 cucu2 ku...hehehe..tp nasihat atok..tolong2 la blogger yg baru...jgn syok sendiri je..x bertambah la follower nanti..klu nk syok sendiri..baik tulis diari..simpan bawah bantal..hua2