Saturday, November 27, 2010

berpantang??

aku nak tanya lah korang yg udah berumah tangga dan dah melahirkan anak tu..kalau di beri pilihan..korang nak berpantang kat umah sapa ekk?? umah mak sendiri ker?? atau pun kat umah mak mertua huhuhu

ermm ni pengalaman yg aku lihat..aku blum pnah alamai nya lagi..sebab aku bujang kan hehehe..adik aku berpantang kat umah mak aku..oklah semua nya..umah mak mertua dia dekat jer kat umah tu..walaupun tak berpantang kat umah mak mertua..tapi aku rase bahang bara berpantang kat umah mak mertua macam mana hohoho...atoii kecian plak ekk aku rase..huhuhu nak buat macam mana kan..tp pada aku..baik pantang kat umah mak sendiri lagi best kot..pendapat korang plak macam mana?? meh arr share..mana tahu korang ada pgalaman yg sama ker..

3 comments:

Bee @ honeyvsbee said...

aku pernah berpantang di kedua2 rumah...sama jerrr

zianazone @ appleijo said...

yea ker sama beb?? aku rase macam seksa jer kalau pantang kat umah mak mertua

antalya said...

ko tanya aku.mmg laju je jwb nk berpantang ngan mak sendiri hahahaha