Tuesday, November 30, 2010

cinta

apa kam0 rasa bila hati dan sayang kamo pada dia..tapi hati dan sayang nya pada kamo tidak sepenuh nya...apa yg kam0 akan rase bila kamu btol2 sayang kan dia...tapi hati dan sayang nya separuh untuk kam0 separuh untuk bekas kekash nya..apa yg kam0 akan lakukan kalau kam0 jadi saya??

8 comments:

Cik Moon said...

erkkk..rasa sakit...

antalya said...

rasa nk tampo je muka dia..kasik dia sedo dr mimpi/kenangan kekasih lama dia.

zianazone @ appleijo said...

cik moon - org yg mengalami nya lagi rase sakit tau huhuhu

zianazone @ appleijo said...

yun - tak tahu dah macam mana nak kasi dia sedor beb..sedih jer huhu

honeyvsbee said...

tampo laju2.........................huk2..b

zianazone @ appleijo said...

mmg rase nak tampo dia laju2 jer beb huhu kasi dia ilang ingatan..

honeyvsbee said...

nak aku tolong cakap jer wehh..aku dah siap parang kontot ni...

zianazone @ appleijo said...

tak pa lah wei...biar lah dia sedor sendiri huhuhu