Monday, November 22, 2010

laptop + r0sak

hohoho laptop adik aku rosak lah plak..bukan nya rosak apa..makb skrin latop dia nak kna tukor yg baru agaknya..skrin latop tu..jadi macam tb yg rosak tau..macam tb tak da siaran..dok kuat garis2 yg sakitkan mata..alahai time ni plak dia nak rosak..time opis leh arr curik2 guna pc ni..bila balik umah..apa yg aku nak update kan..kalau laptop tu rosak uwaaa..haiyaa tak suka btol lah tau..ee geram jer..

3 comments:

Cik Moon said...

huhu~ laptop cikmoon pun rosak gak.. dah sebulan x anta g kedai.. entah bila nak g repair ntah..hahaha

Bee @ honeyvsbee said...

agak2 berapa ko tu??

zianazone @ appleijo said...

cik moon - hehehe jangan biar lelama cik moon..nanti pyakit tu bjangkit plak bahaya :))

bee - skrin jer udah tanya hari tu..dalam 500++ gak arr beb