Sunday, November 21, 2010

happy besday my bff - peni aka lop

salam yuhuuu i'm c0mink...mownink glory semua...pepagi aku dah kna bangun..m
asak air..panas kan batu untuk adik aku yg baru branak tu hehehe..tak pa..apa yg penting kejesama kan..sbnarnya nak wish besday kat kawan aku ni..semalam sowie lah sangat2 beb...bukan nya tak ingat..udah tunggu pukul 12..tapi aku tertidur..tak pa lah kan..tak kira lah..yg lepas tu lepas..apa yg pasti..kita tgk depan..s aku nak ucapkan semoga ko panjang umur..murah rezeki..happy..sehat...ceria dan jumpa apa yg ko cari selama ni...jangan sedih2 lagi ekk..yg lepas tu biar kan lepas...hidup harus d teruskan..aku sayang ko macam adik aku gak...so kalau ada pape jangan lupa inform ekk..lebiu beb...harap ko happy slalu ekk..may ALLAH bless u always..

2 comments:

peni anani said...

thank you aty... lebiu kuad2 hehehe... thanks aw wt entri kat aq... aq pun anggap ko mcm kakak aq.. aq sayang ko ugak.. hehehe

zianazone @ appleijo said...

hehehe lebiu to0 gak beb..