Saturday, November 13, 2010

kuku panjang hoho

ee jari ni pantang ada kuku panjang sikit tau...bila dah ada kuku kat jari..mula lah jari tu nak merayau2 kat area muka ni...dok gentel pape jer yg timbul2 dan dok tekan2 pape jer yg tak timbul lagi hahahaha adoi lah kuku ku sayang..jangan lah macam gitu..kalau dok merayau jer bila ada kuku..habis arr muka budak yg comel itu (pasan sudaa)..habis arr tanda sana..tanda situ..tanda sini..tp ishhh tampo sat lagi kang..bukan nya salah jari tu kan..tuan dia pun dok gatai gak...yg g meraba kat muka knapa..hahahaha adoiii mmg aku tak bleh ada kuku sikit..kalau tak habis muka jadi mangsa..kuku ni mesti kena potong jugak..wajib kontot kan dia secepat mungkin hahaha..

p/s :- kuku aku tak da lah panjang macam gambor ni...ishhh macam kuku hantu jer kan..kuku aku panjang dalam 2mm jer hehehe..tu pun aku rase dah panjang sangat tau..

5 comments:

Luffy said...

macam kuku antu je...agagaa...

zianazone said...

luffy - hahahaha kuku itu mmg macam kuku hantu pun..tapi kuku kita bukan macam itu maa wekkk2 :P kuku tu search kat yahoo td :))

Mamy Bee said...

Gentel jgn sebarang gentel beb. .haha

zianazone said...

mamy bee - hahaha cehhh wekkk2 mu :P aku gentel jerawat ni jer arr :))...taek idung aku tak gentel pun hahahaha

honeyvsbee said...

jeng jeng jeng